Det blir inte alltid som man tänkt sig

.Att åka till Auckland för att parta hände aldrig.
Det var anledningen till att vi åkte dit, Ata hade bokat två nätter på hotell, hennes son skulle sitta barnvakt för hennes barnbarn och allt,  men redan bilresan dit somnade jag. Vi stannade till för lite mat 
Jag tycker hon är så vacker! 
Hur som, jag trodde jag skulle må bättre efter lite mat,
Men framme på hotellet ville jag bara sova, och hela kvällen låg jag och hulkade på toan :( det var den lördagen,  måste fått i mig nån dålig mat.
 
Vi hade en lugn och mysig helg endå;
Mycket vila
Strosade, käkade i ett shoppingcenter
Såg aquaman på bio 
..Tog en liten pub runda 
Spiderman var på top!
 
Sen ringde vi Lucas som fyllde 7 år 
 
Jag kände mig lite bättre denna dagen, 
Söndag... Vi åkte till 4 nattklubbar den kvällen ,  allt var stängt .. Haha
Det var nog meningen att vi inte skulle gå ut, nästa gång.
 
Dagen efter hälsade vi på Ata' s snygga bror med familj, de hade vart i Samoa och köpt med massor med mat därifårn som Ata älskar, jag fick prova coconutkakor, bananchips m.m 
 
Bra roadtrip hem till Matamata  vi åkte och hoppade studsmatta hos Lucas en stund.
 
Sen skulle Ata jobba och jag hälsade på Lauren på hostellet, vi gjorde lite plantering 
 
Jag gick till restaurangen och hälsa på alla, då fick jag höra att Bobby  fyllde år, så vi fixade lite godsaker och åkte och våldgästa hans hus.
 
En glad överraskning var att min manliga favorit serb Ivan var där ♡ 
Han var den som hjälpte mig och var min kontakt till kryssningsjobbet.
Han vill gifta sig med Linnea, jag är nog skyldig han det.
 
Vi hade en riktigt rolig kväll iallafall 
 
Vi fick våran partykväll till slut,  vi sakna bara alla snygga island killar..
 
Dagen efter va jag uppe med tuppen och hjälpte Lauren på hostellet, 
Jag och Daimond åkte och slängde skräp.
 
Sen åkte jag hem till Shona och Jason, vi hade en mysig kväll.  Jag hade post där från världens bästa Malin ♡ 
Jag sov över där, här är deras nya granne 
 
Morgonen efter mötte jag Chloe, vi brukade alltid promenera Wariere falls när jag bodde där. Det är nordöns högsta vattenfall 
Så det var dagens plan :) 
 
Uppe på toppen var det klart och fint 
 
Kl 14 hade jag tid hos doktorn för att få läkarintyg för nya jobbet.
Hälsade på Ata på hennes andra jobb, vilket är en klädaffär 
 
Jag hälsade sen på restaurangen igen, jag var med på personalmöte och tackade av Sandy som vart där i 4 år.  Det var massor av folk där ♡♡ Jag träffade även på Tim, han var Annies chef när hon praktiserade här
 
Jag körde tillbaka till the mount och jobbade den kvällen , Nick jobbade vilket var kul.
Han gick med mig uppför the mount kl 6 morgonen efter!
 
Jag och Lauren har badat mycket
Vi bor för bra för att vara sant
 
I morse uppgraderade jag min promenad med 20 extra kg. 
 
Jag träffade på bergsklättrare 
 
Morgonen har vart mulig men nu är det jättevarmt igen 
 
Idag är det nån turnering på gång 
 
Jag fick dessa jättetrosor och textilfärg i julklapp av Lauren och Daimond,
 
just nu sitter Daimond och designar dom :D
 
 
 
Och jag ska putsa fönster nu, Ha de gött haaaaaaaj

Kommentera här: