En bra fredag

Denna fredag kom Ammar från Jordan och världens bästa Dennis, Dennis är en sån otrolig indisk version av Adam ekblad, de kommer över till mig för att gå på ett stort cruise ship.
På min dagliga promenad såg jag detta jätteskepp ligga i hamn
Och snacka om att det var enormt
Dennis kompis Kim jobbar ombord här och hade organiserat så att vi skulle få komma ombord för att titta runt, samt äta lunch. Tyvärr fick inte Ammar följa med, då de inte fått hans pass inskickat i tid, vi blev scannade och det var en lång process att bara gå på båten, 3000 gäster får plats här! Kim ville ta oss till den lyxigaste restaurangen men tyvärr var den stängd för lunch men vi blev bortskämda med obegränsat av japansk mat.
Hon visade oss runt på denna jättebåt
Vi var redan sena till jobbet då vi alla tre skulle jobba i Matamata denna kväll. Vi passerade restaurangen här i the mount, vi fick tre snabba glas med champange och maffiabossen drog in mig i en exklusiv affär och tvingade mig välja nått fint som julklapp. Han bad kvinnan som jobbade att jag fick precis vad jag ville och att hon skulle hjälpa mig tills jag blev nöjd, sen försvann han ut. Det var som en film. Och han köpte mig den vackraste klänningen jag nånsin ägt. Herregud vad händer. Jag och killarna hade en rolig roadtrip tillbaks till matamata
Det var en rolig kväll på jobbet, alla var så sånt gott humör, vi avslutade kvällen på horse and jockey, det nya "utestället" i Matamata Jag, Ata från Samoa, Marina från Ukraina och greken Micheal ♡
Jag fick mig några danser, en kille därifrån bjuder alltid upp, han må vara pissfull varje kväll men jag får ge honom att han dansar som en gud och snurrar runt en som om man vore en ballerina. Jag kommer inte ihåg vad han heter men vi har alltid kallat varann för: sexy bitch

Kommentera här: