Secret santa

Lördag morgon vaknade jag upp hos Shona ♡ Jag städade på hostellet och jobbade lunch på restaurangen alla tror att jag är ifrån Sydafrika just nu?! Efter jobbet kom maffia bossen dit, gav mig champange och skickade med mig vin till Judith, min extra mamma i Matamata. Hon hade fixat en julmiddag för hennes familj och andra turister som.stod dem nära. När jag först kom till Matamata bodde jag hos Judith och Pete, hon hjälpte mig komma igång med allt, som bankkort och skattenummer och allt det var. När jag bodde i nya Zeeland sist försökte vi ses nån gång i veckan för söndagsfrukost om jag var i närheten, hon brukar gå på body pump klasserna och jag och Pete gick på boxning ihop, han följde även med mig på latinsk dansklass. Jag och Pete har roligt, Judith är den mer allvarligare typen men hon har vart väldigt snäll och mån om mig sen jag kom hit.
Kvällens gäng bestod av Judith och Pete såklart, deras son Finn och hans flickvän, ett par från Holland, en kvinna från Kina, samt en riktigt trevlig Sydafrikan
Syafrikanen fick leka tomte och dela ut julklappar till oss alla
Det var en mysig kväll men julkänslan på topp med all belysning och god mat. Jag avslutade kvällen på puben och träffade lite andra vänner innan Lauren och Daimond hämtade upp mig, de hade vart på föröovningsfest hos en känd rugbyspelare. Vi åkte alla hem tillsammans till the mount. Idag är det varmt, jag sitter i en park just nu som har söndags marknad varje vecka, det är livemusik, jag har köpt blommor och färskt bröd och jordgubbar. Imorse var jag upp, ner och runt the mount och såg ett stort gäng som paddlade runt
Jag älskar att gå här, nu har alla får precis fött massa nyfikna lamm

Kommentera här: