Fullt ös

Det är fullt ös här i the mount,  wolleyball turneringar, festivaler och konserter varje dag, det är smockat med folk. De har satt upp fina bajjamajjor 
 
Här är en cool snubbe med en ännu coolare hund, 
 
Livet är toppen
 
Häromdagen träffade jag världens finaste Nams, jag och Annie träffade honom när hon var här,  vi firade faktiskt nyår ihop precis för ett år sedan. En sån vacker människa,  in och ut.  Vi hängde på stranden och han körde hem mig i sin nya bil :D 
 
Senare den dagen var det första för konsert, vi drack drinks hemma, lillebror Seames och två av Daimonds kompisar hängde på, den ena var så rolig,  den andra var så snygg. 
Vi trängde oss ihop i en bil och hade vip platser 
 
 
Det var en grym kväll, Katchafire och Kora spelade 
 
 
 
Kolla in hans vackra vän, muuummms
.. tyvärr är alla gifta så himla tidigt här..
 
Hemfärden var mindre taggad haha 
 
Jag såg en tjej på konserten med de snyggaste benen jag någonsin sett, hon berättade att hon vandrar the mount 3 gånger om dagen! 3GÅNGER OM DAGEN! 
Så dagen efter, bakfull men jag kämpade mig upp med habbibi 
Sen gick jag upp en till gång själv 
 
Det är kul nu när man går samma tid och folk känner igen en, numera möts jag och habbibi kl 6, om ingen av oss tycker upp är vi skyldig varann $100. Och nu är det för varmt att gå senare och för mycket folk. 27grader har vi nu.
Denna morgon mötte jag folk som sa "wow, andra rundan upp för idag?! Heja dig" 
Jehoooooooo det kändes bra, sen hade jag en nap på en gräs kulle vid havet.  
 
Igår jobbade jag, det är roligt.
Maffia bossen ger mig pengar varje gång jag ser han, han bara stoppar sedlar i mitt förkläde och han är på sånt gott humör.  Igår fick jag följa med hem.för att hämta färsk fisk som han fiskat, hapuka är en fin fisk här.
Detta är hans hund 
 
Han skämde bort mig och min gravida underbara vän Francesca med denna fina fisk 
 
 
Habbibi och maffiabossen lagade våran lunch ihop och de var så glada 
 
Senare på kvällen drack jag och italienska Malvina champange som maffia bossen lämnat till oss 
 
Sjukaste att nån flyttade min lilla baby bil, några fulla stollar måste ha flyttat den, inte en skråma men kolla parkeringen haha och jag är den enda som har nykeln, 
 
I morse gick jag och habbibi upp igen, han är rädd för höjder men idag utmanade han sig själv och fick sin drömbild :D
 
Han har lovat mig att bli vän med Herbie för att han är rädd för hundar. 
 
 
Kolla in denna bilen, jag vill ha.com 
 

Kommentera här: