Happy New year

Sista dagen på året klädde jag ut mig till glitter- fe

Jag tyckte de va en rolig idé, jag satte glitter på alla som ville, det var succé, jag frågade Daimond om han ville följa med till parken och glittra barnen , men han tyckte de va stor pedofil varning?, men jag gick själv

Jag jobbade en stund, serverade trevliga glada gäster. Massor av vänner kom och hälsade på mig ♡ Micheal och Paul kom över och överraskade! Jag tog med mig dem, Nik och hans flickvän Megan hem, vi hade perfekt utsikt över stranden där all fulla trängdes och vi såg fyrverkerierna från balkongen och hade bra fest

Dagen till ära öppnade jag min 1,5 liter champange!

Dagen efter får bli en av 2019's favoritdagar, även om det var första dagen på året.
Jag lagade fet bakis frukost till alla; ägg, bacon, champinjoner, grillade tomater, spikat och färskt bröd. Plus att vi käkade hummer ! Ben och hans kusin sov över hos oss och vi åt ute medan delfinerna hoppade i bakgrunden

Efter frukost pratade jag med lite folk från andra sidan som då firade nyår, vi ligger exakt 12 timmar före här. Sen gick jag och Lauren till hennes föräldrars hus, vilket jäkla hus de har! Som taget utifrån ett magasin,

Ovanför är Laurens pappa Gearold, han är typ en Tomas Järryd. Vänta bara till ni får se hennes mamma, fick tyvärr ingen bild på henne, men hon är också som tågen ur ett magasin.

Jag och Lauren kom dit för att låna kajaker, men hennes syster Anna, hennes man Sam och deras barn var på besök och hade tatt med sin båt. Därför kunde även Daimond följa med så vi ändrade planer. Jag Lauren och Hazel satt i båten när vi tog den på kärran ner till vattnet

Det var underbart att få komma ut på havet, jag tjöt av glädje

Framme på ön Matakana växer det barrskog och vattnet är det klaraste grönaste jag nånsin sett

Vi hade, åkte ring och hade det urmysigt

Här ser ni the mount från vattnet

Det har jag precis vandrat runt, idag är det torsdag morgon här,, Jennifers och Adams födelsedag, här sitter jag och skriver just nu

Tittar på allt som händer; alla hurtiga simmare, fiskare, vattenskotrar med surfbrädorna över till matakana, fartygen som kommer in i hamn
Matakana i bakgrunden.

Jag var uppe innan tuppen i morse för att vandra till soluppgången. Ni har säkert tröttnat på alla samma bilder jag lägger ut men jag kan inte få nog

Haha jag har sjuk träningsvärk ifrån när jag åkte ring, känns som.heöa kroppen  har blåmärken, killarna försökte få mig vält men jag höll mig fast och var helt slut.
Det är varmt här nu, 27 grader igår när jag jobbade, puuh.